Πολιτική Επιστροφών (ανανεωμένη)

Γενικές πληροφορίες

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά ! 

Επιστροφές προϊόντων πραγματοποιούνται μόνο εφ' όσον το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και φέρει πάνω του όλα τα απαραίτητα στοιχεία (καρτέλες, κλπ), που το καθιστούν ικανό να επαναδιατεθεί στην αγορά. Απαγορεύεται προηγούμενως να έχει φορεθεί (εκτός από δοκιμή), να έχει πλυθεί, να έχει σιδερωθεί ή οτιδήποτε άλλο που να το καθιστά χρησιμοποιημένο. Απαραίτητη προϋπόθεση επίσης για επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι να μην έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. 

Το StyleQuattro διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει, για όλα τα παραπάνω, την κατάσταση του προϊόντος με την επιστροφή του και να αποφασίσει αν θα κρατηθεί και θα αντικατασταθεί ή θα επιστραφεί στον πελάτη. 

Επιστροφές γίνονται με αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο προϊόν/προϊόντα ίσης αξίας ή μεγαλύτερης καθώς και με απλή αλλαγή νούμερου αν αυτό είναι διαθέσιμο. 

Τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές και αντικαταστάσεις βαρύνουν κατά το ήμισυ τον πελάτη (3€) και το StyleQuattro, εκτός και αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά προηγουμένως, αναλόγως και τον λόγο της αλλαγής. 

Η διαδικασία για την ανταλλαγή εμπορευμάτων είναι η εξής : Θα πρέπει πρώτα να υπάρξει επικοινωνία στο mail : stylequattro@gmail.com ή στη σελίδα μας στο FB : Facebook/StyleQuattro στο messenger. Κατόπιν, και αφού συμφωνηθεί η ανταλλαγή, γίνεται νέα αποστολή δέματος προς τον πελάτη με το προϊόν που διάλεξε να αντικαταστήσει και μόλις παραλάβει από τη μεταφορική, δίνει την ίδια στιγμή το δέμα με το προς επιστροφή προϊόν στον διανομέα, λέγοντας του ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ με χρέωση του κωδικού του.

Την προσοχή σας παρακαλώ ! 

  • Επιστροφές χρημάτων, ΣΕ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ή ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ή OUTLET, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ. 
  • Αλλαγές προϊόντων σε προϊόντα BAZAAR, προσφοράς παλιότερων συλλογών ή outlet ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ