Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων πραγματοποιούνται μόνο εφ' όσον το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και φέρει πάνω του όλα τα απαραίτητα στοιχεία (καρτέλες, κλπ), που το καθιστούν ικανό να επαναδιατεθεί στην αγορά. Απαγορεύεται προηγούμενως να έχει φορεθεί (εκτός από δοκιμή), να έχει πλυθεί, να έχει σιδερωθεί ή ο,τιδήποτε άλλο που να το καθιστά χρησιμοποιημένο. Απαραίτητη προϋπόθεση επίσης για επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι να μην έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. 

Το StyleQuattro διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει, για όλα τα παραπάνω, την κατάσταση του προϊόντος με την επιστροφή του και να αποφασίσει αν θα κρατηθεί και θα αντικατασταθεί ή θα επιστραφεί στον πελάτη. 

Επιστροφές γίνονται με αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο προϊόν/προϊόντα ίσης αξίας ή μεγαλύτερης καθώς και με απλή αλλαγή νούμερου αν αυτό είναι διαθέσιμο. 

Τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές και αντικαταστάσεις βαρύνουν κατά το ήμισυ τον πελάτη (2,5€) και το StyleQuattro, εκτός και αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά προηγουμένως, αναλόγως και τον λόγο της αλλαγής. 

Για να γίνει επιστροφή ΧΡΗΜΑΤΩΝ θα πρέπει πρώτα να έχει υπάρξει επικοινωνία στο τηλέφωνο 210-2241888 (κα Μαρία Παπουτσά, Owner & Sales Manager), ή εναλλακτικά επικοινωνία στο mail : stylequattro@gmail.com, και φυσικά να πληρούνται όλοι οι παραπάνω όροι περί επιστροφών. 

 ΕΙΔΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ & ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ 

Επιστροφές χρημάτων, ΣΕ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ή ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ή  OUTLET , ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.